dyuk taym!

Tuesday, July 22, 2008

INDAY

MC: Unsa'y kantahon nimo, Miss?
Contestant: Inday.
MC: Inday? Wala may kanta nga "Inday."
Contestant: Naa uy! Katong kang Whitney Houston'g kanta ba nga "INDAAAAY WILL ALWAYS LOVE YOU." Waaaaaaaaaaa...

Usa ka pamilya: naay usa ka pamilya ingon sa nanay..

NANAY:anak pagpalit og asin pagdugay ha
ANAK:oo
(pagbalik sa anak nag sex man ang iyang mama og papa)
ANAK:uyog man
(natoloan sya og sperm )
ANAK:a tatay pod kaun mag labana
(gibonlot sa papa ang penis nitigog man og ing ani psss)
ANAK: AaaH! inom inom pag pepsi

Managtiayun ug ang anak:
Usa ka adlaw, ang mag-asawa ilang gisugo ang anak na magdula sa gawas sa balay.
Bana: Anak dula sa sa gawas
Anak: O,o papa.
Asawa: sige ato nang sugdan ang dula!
Bana: sige ako nang isulud?
Asawa: sige isulod na...taud taud niabot ang anak,
Anak: nag-unsa diay mo papa?
Bana: Ah! anak nagparking lang si tatay ug sakyanan sa garahian ni Mama nimo.
Anak: Ah! mauba.
Asawa: balik na ug dula anak sa gawas.
Anak: Oo Mama
Bana: sige padayon ta.
(taud taud samtang nagpadayon sila nibalik ang bata ug iyan gitulod ang lubot sa amahan ug niingon)
Anak: Papa, sige pa iduot pa ang imong lubot kay wala pa masulod ang duha ka ligid(duha ka itlog). hahahahahahaha.........

Nalingaw ka ba!?..ako, perte...hehehehe

3 Comments:

Florence said...

hahahaha nakatawa jud ko dah...IRO kau imung mga jokes doms...unta makabutang paka ug daghan na mga jokes para maktawa ko pirme.

Arlyn Abrio said...

hehehe!!!grabeh jud ako ktawa nalingaw jud ko kaau.Unta mkbuhat u pa og daghang jokes..padayon sa pag-uswag.The best ka tlaga...Godlez!

christian said...

Tol... gagiks ni tulo akong laway sa sige katawa.. laliman ka wala pa na sulod ang duha ka ligid maong gi tulak sa anak.. heheh.. God blezz tol Labi na sa imong band.. basin pag mata nako ka linya na nimo si Chito Miranda ha